odpalena ext3

Čtvrtek Srpen 28 15:42:24 CEST 2003

On Thu, 28 Aug 2003, iko wrote:

> nic sa absolutne nechyta, nenasiel som ziadny funkcny superblok ani s
> superblock locator. jednu partitionu (/boot) som obnovil s debugfs a
> nasledne fsck. no, budem skusat dalej.

Tak to mate data na disku zmasakrovana opravdu pekne, kdyz se nepodarilo
najit ani jeden fungujici superblok. Neco podobneho jsem uz videl, ale
ukazalo se, ze to bylo tim, ze nekde po ceste mezi diskem a pocitacem
se pri prenosu dat obcas preklopil nejaky bit (coz mj. znamenalo, ze
kazda snaha to opravit akorat vedla k jeste vetsi destrukci).