zmena valikosti patition

Zdeněk Burda Z.Burda na sh.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 28 23:25:43 CEST 2003

On 28/08/03 07:17 +0200 or thereabouts, Karel Kral wrote:
> Dobry den,

> Mohl byste ten seznam zverejnit ? (snad to neni moc mimo, kdyz uz je i
> na CD SuSE ;-)
>
> Abych vedel ceho se vyvarovat. Pouzivam ten produkt velmi casto a zatim
> jsem mel zrejme stesti...
>
> Predem dik
> Karel Kral

  HDD rozdeleny linuxovym fdiskem, 2 prim parcely, jeden extended oddil. bylo
treba extended zmensit, udelat dalsi primarni parcelu pro instalaci windows.
Vsechno udelal, ale zlikvidoval fat tabulku, extended nebyl vubec videt.
  Kamarad potreboval presunout jednu parcelu s ext3 a totalne mu ji to
dodelalo, uz z ni nic neprecetl :-(
a dalsi problemy na ktere si nevzpominam, ale jeste jich par bylo...
moje uspesnost pri pouziti partition magicu je asi tak 80% a to je dost malo

--
Zdeněk Burda		jabber#tsunami na jabber.sh.cvut.cz
ICQ#119838804		http://www.zdenda.com

"Světlo na konci tunelu může být reflektor protijedoucí lokomotivy"