Pouziva niekto squid2mysql?

Marian Belicka belickam na zoznam.sk
Středa Srpen 27 13:29:00 CEST 2003

Nainstalil som na svojom Mandrake program squid2mysql. Postupoval som
podla navodu no nedari sa mi nastavit ho tak aby fungoval.
Potrebujem ho nastavit tak aby nevyzadoval prihlasovanie do squid ale
aby zapisoval vsetky udalosti do mysql databazy. Ked vsak chcem stiahnut
akukolvek stranku prostrednictvom takto nastaveneho squid tak ma
odmietne s hlaskou access denied.
Nastavoval uz niekto tento program? Ako a co treba vsetko nastavit aby
to fungovalo? Existuje nejaky iny jednoduchy a spolahlivy program na
zapisovanie udalosti squid-a do mysql databazy?
Dakujem...
--
Marian Belicka <belickam na zoznam.sk>