soft patenty

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Srpen 29 13:07:33 CEST 2003

> 	K tomuto jste dospel jak?

Logickou uvahou - pokud technoligie DDR2 definuje prenosy az 677
Mb/s, pak pri 32b sbernici a dvoukanalovem prenosu bude mez
propustnosti cca 5.4 GB/s. A to mi pripada celkem dost.

> To, co jsem se o DDR dozvedel ja
> totiz rika presne opak, resp. DDR ma jasna technologicka
> omezeni,

No ja to vidim tak, ze se pres ne jde "hrubou silou" a dosahuje
se vyssi propustnost jen zvysenim taktu. Coz je ale taky cesta

> kdezto technologie od RAMBUS ten limit ma (pokud je)
> daleko dale... - jak rikam, cerpam z toho, co jsem o tom
> slysel (technicky - a davalo to smysl)

Ty limity jsou n adnesno dobu posazene docela vysoko u obou
techologii.

> PS: Prosazovani je spise z hlediska ceny pro bezna PC,
> spickove systemy jsou vyhradne na RIMMech (zrejme vi proc) a
> tedy se bavime o cene a nikoli o technologicke spicce (podobne
> jako VHS vs. Betacam, jak tu jiz padlo)

Pokud si dobre pamatuju, prodavaji se RIMMy na taktu 800 / 1066
MHz s propustnosti 3.2 / 4.2 GB/s. Technologicke limity jsou asi
jeste dal.

Nejsem si jisty ze _vsechny_ spisckove systemy pouzivaji RIMM -
ale hlavne jde o to, ze se ta technologie musi dostat mezi lidi.
Jinak to nema smysl a zhyne na okraji. Viz drivejsi pripad PCI
vs. VL-BUS. Trh si vzdycky najde reseni, byt to bude blbejsi a
mene vykonne. Ale zakaznkum jde hlavne o dostupnost.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s