soft patenty

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Srpen 29 12:36:41 CEST 2003

	K tomuto jste dospel jak? To, co jsem se o DDR dozvedel ja totiz rika presne opak, resp. DDR ma jasna technologicka omezeni, kdezto technologie od RAMBUS ten limit ma (pokud je) daleko dale... - jak rikam, cerpam z toho, co jsem o tom slysel (technicky - a davalo to smysl)

PS: Prosazovani je spise z hlediska ceny pro bezna PC, spickove systemy jsou vyhradne na RIMMech (zrejme vi proc) a tedy se bavime o cene a nikoli o technologicke spicce (podobne jako VHS vs. Betacam, jak tu jiz padlo)