Samba 2 podsite

Phill PedroPhill na seznam.cz
Pátek Srpen 29 13:19:03 CEST 2003

1. zapomnel jsem napsat ze router ma adresy 192.168.1.1 a 192.168.2.1, tak
jsem  myslel ze ho
nastavim jako wins.
2. Taky jsem zjistil, ze jde pristupovat pomoci ip adres \\192.168.1.12\ na
roman z phill, bohuzel pomoci windows to nejde

ad 1. overim. Jedna se o wifi sit, takze je to trosku problem. Nicmene dhcp
mi ke stanicim prideluju i wins server, takze by tam mel byt nastaveny.

za 10min. potom co jsem to takhle nastavil.
WOW! GREAT! JEDE to!!!!

Dekuju mnohokrat, jak jenom jsem se stim natrapil.

Filip Jenicek