Samba 2 podsite

Phill PedroPhill na seznam.cz
Pátek Srpen 29 13:31:55 CEST 2003

Jsem tak jasal az jsem to zakrik. Pripojeni funguje, ale mam problem s
heslama.
Na roman-WinME mam adresar, ktery je na heslo.
Pokud se pripojim na roman pomoci IP \\192.168.1.10\ (predtim jsem omylem
napsal .12;) zeptaji se win xp na heslo a funguje to.
Pokud se pripojim na \\roman\ zeptaji se winxp na heslo, ale nedovoli mi
otevrit adresar.

Co stim?

Filip Jenicek