soft patenty - dlouhe

Pátek Srpen 29 23:37:07 CEST 2003

On Fri, Aug 29, 2003 at 11:29:29PM +0200, Antonín Mička wrote:
> Zde mohu jen dodat, ze patenty jsou pouze nastroje, a ty nelze diskretne
> rozdelit na dobre a spatne.
Dovolim si oponovat. Moje liberalne presvedcenie mi hovori, ze monopol je
vzdy horsi ako trh. A patenty su statom garantovany monopol. Z historickeho
hladiska je vsak uplne okamzite zrusenie patentov a copyrightov nevhodne,
preto podporujem take usporiadanie, ktore ma obmedzene negativne ucinky (napr.
znizit dobu trvacnosti a sprisnenie pravidiel).

> Antonin Micka
Bye,

One OS to rule them all, One OS to find them,
One OS to bring them all and into darkness bind them