Chyba s PHP

Peter Luciak peter na luciak.org
Pondělí Prosinec 1 00:24:43 CET 2003

On Sat, Nov 29, 2003 at 02:52:09PM +0100, Zdenek Lukes wrote:
> Mam takovy problem se spojenim APACHE + PHP, nekdy se mi stane pri
> brouzdani do strankach, ze se stranka nezobrazi, ale misto toho se chce
> ulozit (viz prilozeny obr). Jinak jindy se stranka korektne zobrazi.
>
> Problem je, ze se tostava uplne nahodne a na ruznych strankach. Pritom v
> logu nic zvlastniho neni. Nesetkal jste se s timto nekdo ???

	Hm, nesachujete niekde s funkciou header()? To je jedine co ma
napada... ako su nastavene MIME typy v Apachovi? Nemoze to byt nejaky bug
v browseri?

> Apache-2.0.48 php-4.3.4

	Pocul som, ze PHP s Apacom 2 sa nemaju velmi radi zatial, tak
neviem...

> Dik Lukin

bye
P.
--
Peter `cuco' Luciak 		ICQ: 177414624
peter na luciak.org 		jabber://cuc0@jabber.sk

Počínajúc istým bodom niet návratu. Tento bod treba dosiahnuť.
                                             -- F. Kafka