SuSE 9.0 - XV a jiné Video extension

Oak oak.brno na seznam.cz
Pondělí Prosinec 1 02:49:55 CET 2003

Dobrý den,

Co to znamená DRI? Já hledal nějaký balík tohoto jména, ale nic takovýho
jsem nenalezl. Jen jsem odhadl, že to je balík s různýma video rozšířeníma.
Dosud jsem s tím nikdy neměl potíže a tak jsem z toho trochu vedle a nevím
odkud na to jít.

Co se týče XF86Config, kontroloval jsem ho hned na začátku a pokud se
pamatuju, nebylo tam nic zvláštního, nelišil se podstatně od toho, co mám v
SuSE 8.2 (kde mi XV extension i jiný valí bezchybně). Jedna karta je NVidia
Geforce2 MX400 64 MB AGP, druhá stará SiSka (8 MB, PCI). Nevidím důvodů
proč by měla být chyba v nich...

Zdraví Oak