up2date a prechod z RH7.0 na RH7.3

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Prosinec 1 07:20:17 CET 2003

> Nebude to nahodou tym, ze u2date je urcene na nieco uplne ine? Teda
> aktualizaciu
> balickov nainstalovanej distribucie ;o))
> Na upgrade distribucie je potrebne stiahnut si CDcka
> distribucie ktoru
> chcem mat
> (prip. bootovacie CD alebo diskety na upgrade cez ftp,...) a spustit
> instalaciu.
> Ci sa ma instalovat nova distribucia alebo urobit upgrade
> nainstalovanej
> je jedna
> z prvych (ak nie uplne prva) otazok ;o)

Zajimave, ja uz v konferenci videl nekolik clanku o updatovani verze Redhat
pomoci up2date. Sice jsem to nikdy nezkousel, ale predpokladam, ze by tedy
jit melo. Treba se objevi nekdo, kdo to zkousel. Ja si spis myslim, ze by
problem mohl byt v tom, ze chce updatovat z velmi stare (z pohledu RH) verze
na jinou starou verzi.

TNX