up2date a prechod z RH7.0 na RH7.3

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Pondělí Prosinec 1 07:30:44 CET 2003

Pekny den ;o))

Este raz a polopatisticky - up2date je urcene na AKTUALIZACIU
distribucie do aktualneho stavu, t.j. na automaticke stiahnutie
a instalaciu najnovsich balickov danej distribucie. Moze byt, ze to
niekto nazyva aj update ;o) Pohodlne, automaticky skontroluje
ci sa z nainstalovanych balickov nenachadza novsi balicek, ak ano
stiahne ho a nainstaluje...

Ale pochybujem, ze to bude vediet instalovat novu verziu danej
distribucie. To je vyriesene v instalatore distribucie a kedze
sa da nabotovat aj z diskety a instalovat z ftp je nelogicke robit
to cez up2date ;o)

Vlado

Kovar Jan wrote --- napísal::

> Zajimave, ja uz v konferenci videl nekolik clanku o updatovani verze Redhat
> pomoci up2date. Sice jsem to nikdy nezkousel, ale predpokladam, ze by tedy
> jit melo. Treba se objevi nekdo, kdo to zkousel. Ja si spis myslim, ze by
> problem mohl byt v tom, ze chce updatovat z velmi stare (z pohledu RH) verze
> na jinou starou verzi.

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799