Tradicni valky v linux na linux.cz

Úterý Prosinec 2 00:09:18 CET 2003

On Wed, Nov 26, 2003 at 05:19:30PM +0100, Stepan Roh wrote:
> Pomoc! Myslel jsem, ze tradicni valky Janik vs. Kerslager ci Janousek
> vs.  zbytek sveta uz jsou minulosti, ale asi jsem se mylil. Nechcete
> se tocit v kruhu v nejake jine konferenci, prosim? Dekuji.

Pokud se chcete takto vyjadrovat, pak si prosim vsimnete, ze kolega
Janousek placa *uplne* nesmysly (alespon o 64 bitech), coz se jiste o
mych mailech rict neda. Tedy krome toho, ze jsem mel (mozna neuvazenou)
ironickou poznamku na adresu kolegy J.

Krome toho - az nekdo napise nesmysl a oznaci Vas za *pip*, pak se taky
ozvete.

On Wed, Nov 26, 2003 at 06:00:30PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
> Protoze jsem dostal od ctenaru konference vicero mailu, abych nejak
> zareagoval, mel jsem snahu zareagovat - napsal jsem dnes Pavlovi
> Janikovi a Milanovi Kerslagerovi mail, kde je zadam, aby v zajmu
> zabraneni dalsich flame war neposilali do konference zadny mail, ve
> kterem by bylo jmeno toho druheho a ani na mail toho druheho
> neodpovidali do linux na linux.cz, ale budto do talk na linux.cz, nebo
> zverejnili odpoved na svych webovych strankach. Prislo mi to jako
> rozumne kompromisni reseni, ktere by podle meho nazoru nemelo byt
> tezke akceptovat.

Neni mi jasne, proc bych mel odpovidat nekam jinam, kdyz me nekdo
napadne tady (a nehodlam se vyzivat v OT diskuzi). Tedy presneji - na
muj mail (s ironickym, nicmene technickym obsahem v souladu s Meta-FAQ
[1]) odpovedelo zhruba 5 lidi totalne OT prispevky, ve kterych se
vyzivaji v urazkach, osobnich ivektivach a podobne (viz archiv).

Zajimalo by me, proc prave tohle je jaksi mimo a jakasi skupina (asi
fandu kolegy J.) se snazi dokazat, ze za flamesu a jejich OT prispevky
nesu odpovednost ja (kdyz pozadovana technicka odpoved mohla mit 1
radek). [ponechme stranou, ze ten thread ma nyni skoro 100 prispevku a
vetsinu OT, flame a nesmyslu zivi kolega zmineny na 1 radku a ponechme
stranou neoddiskutovetelnou svepravnost a odpovednost pisatelu OT]. Jak
to, ze nekdo muze poslat OT, flamovat a urazet a nic se nedeje (na
zaklade sve teorie, ze jsem chtel skryte osobne kohosi napadnout)?

To, ze zde spravce konference ventiluje soukromou korespondenci a
predjima porusovani svych bozskych^W prikazu je uz jen tresnicka na
dortu (a minimalne spolecensky podraz). Hmm. Pekne.

[1] http://www.linux.cz/lists/archive/linux/203776.html

BTW: Take by me zajimalo, proc bych mel mit zakazano reagovat na dopisy
kolegy J. Ze by proto, abysme na sebe mohli bestrestne kydat (o
vypadech, ktere nebudou reakci, se nepise). Nebo je logika spravce lehce
vysinuta smerem, ktery (treba ani nema) problem neresit, nicmene je
krasne populisticky? :-)

PS: Nemam v planu rozvijet OT debatu, jen reaguji. Beztak mam pocit,
    ze to nebude mit vyznam, protoze kdyz nebudu obvinen z osobniho
    utoku na J., tak alespon na Y. nebo na nekoho jineho. Kdo se
    toho ujme? Na zaklade jeho OT prispevku bych konecne mohl
    dostat verejny vyhazov a byt z osobniho utoku usvedcen....

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz