Tradicni valky v linux na linux.cz

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Úterý Prosinec 2 09:12:16 CET 2003

Omlouvam se za tento prispevek, bude muj prvni a posledni v tomto vlakne.

On Tue, 2 Dec 2003, Milan Kerslager wrote:

> Pokud se chcete takto vyjadrovat, pak si prosim vsimnete, ze kolega
> Janousek placa *uplne* nesmysly (alespon o 64 bitech), coz se jiste o
> mych mailech rict neda. Tedy krome toho, ze jsem mel (mozna neuvazenou)
> ironickou poznamku na adresu kolegy J.

Je uplne jedno o cem se diskutuje, kdyz se diskutuje o pitomostech ci se
informace neustale opakuji.

> Krome toho - az nekdo napise nesmysl a oznaci Vas za *pip*, pak se taky
> ozvete.

Stane se jednou, ozvu se, stane se podruhe, potreti, poctvrte, budu to
ignorovat. Nehodlam zde rozebirat, kdo si zacal a kdo na cem ma nejvetsi
vinu, ale jak jedna tak druha strana ci nekdo ze sympatizantu se toho
vzdycky chyti a uz to jede.  Pak to vypada jak v diskuzi Mistral/Chello,
coz neni lichotive prirovnani.

Dostal jsem chut udelat nejake statistiky OT a bezobsaznych vlaken, treba
na to nekdy najdu cas.

S pozdravem,

Stepan Roh