SuSE 9.0 - XV a jiné Video extension

Libor Dub oakld na tiscali.cz
Úterý Prosinec 2 02:07:07 CET 2003

Dne pondělí 01 prosinec 2003 08:05 jste napsal(a):

> :-)

Každopádně máte částečně pravdu (a většinou se o to snažím), i když s
modemem takový _Témata_ nejsou žádná sranda...

Na druhou stranu, na začátku jsem se ptal, zda se s tím již někdo potkal a
má vyřešeno, abych zbytečně neztrácel čas a neduplikoval svou snahu. Nevím
jak Vy, ale já ochotně každému poradím, pokud mu můžu pomoci.

...našel jsem pár dotazů v zahraničních konferencích, takže to snad k něčemu
povede...

Zdraví, Oak