SuSE 9.0 - XV a jiné Video extension

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 2 04:24:54 CET 2003

> Na druhou stranu, na začátku jsem se ptal, zda se s tím již někdo potkal a
> má vyřešeno, abych zbytečně neztrácel čas a neduplikoval svou snahu. Nevím
> jak Vy, ale já ochotně každému poradím, pokud mu můžu pomoci.

Tak napiste, co mate za kartu, co mate za verzi XFree a poslete relevantni
casti XF86Config a logu Xserveru a ja se vam pokusim poradit, jak DRI
rozchodit (nebo vyresit ten problem, co s tim mate). Vysvetlovat ale co ta
zkratka znamena, to sem opravdu nepatri, to se da najit na googlu.

-- Honza Houstek