serizeni casu ve winxp

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Úterý Prosinec 2 08:18:11 CET 2003

dobry den

bohuzel, kdyz to udelam jak radite,
dostanu hlasku
Pri synchronizaci s ntp1 doslo k chybe.

Proti tomu ntp serveru se ale synchronizují jiné stroje s linuxem,
aixem a funguje to.

Proto jsem z toho zmateny a hledam, co je spatne a co je treba
opravit, proto to zkousim i pres sambu.

recnicka otazka:
Proc mi treba nereaguji wxp na ten radek v dhcp -  je to vlastnost win
nebo dhcp serveru? Dhcp server se pri startu ohlasi:
Internet Software Consortium DHCP Server 2.0

Omlouvam se za OT, ale dokud budou mit spolu spolupracovat win a
linux, pak se tady takove problemy objevovat budou.

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
582 311 705