serizeni casu ve winxp

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 2 08:31:57 CET 2003

On Tue, 2 Dec 2003, Radek Kohout wrote:

> bohuzel, kdyz to udelam jak radite, dostanu hlasku Pri synchronizaci s
> ntp1 doslo k chybe.

To je ale problem tech windows. Ja vam muzu tak akorat rict, ze mi to
funguje.

Misto chybovych hlasek windows poslete radeji rozdily v logu toho ntp
serveru, kdyz s nim synchronizujete ty Windows a kdyz to dela nejaky
klient, kteremu to funguje.

> Proto jsem z toho zmateny a hledam, co je spatne a co je treba opravit,
> proto to zkousim i pres sambu.

Kdyz to zkusite jako Administrator, tak to funguje, ne? Takze na strane
samby neni co resit a cely problem je uz jen v tom to sesmoulit na tech
windows, s tim uz si ale budete pane kolego muset poradit sam (nebo v
nejakem jinem listu).

> Omlouvam se za OT, ale dokud budou mit spolu spolupracovat win a
> linux, pak se tady takove problemy objevovat budou.

Prectete si prosim Meta-FAQ. Dozvite se tam zejmena

- Do konference je možno posílat zprávy, týkající se operačního systému
  Linux, softwaru, zahrnutého v distribucích Linuxu a produktů používaných
  pod Linuxem.

Jeste je tam nekolik upresneni, ale zadne z nich rozhodne nepovoluje
dotazy ohledne softwarovu beziciho na Windows XP ci windows XP samotnych.
A to ani v pripade, ze komunikuji s Linuxovym strojem.

Az poslete nejaky dotaz ohledne nastaveni ntpd nebo samby, proti kterym se
ty Windows snazite zprovoznit, bude to OK.

-- Honza Houstek