mirne OT: kompatibilni DHTML vrstva

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Prosinec 2 10:28:59 CET 2003

Moje predstava nebyla, ze budete kod hluboce studovat, ale jen pro
ilustraci.

Abych tedy nezatezoval nikoho vice nez je nutne, netusite, kde by se takova
vrstva, ktera by se chovala tak, ze po zneviditelneni se text posune nahoru
misto aby byl porad na jednom miste, mohla vyskytovat?

Vyzkousel jsem haldu metod, ale zadna nikde nefungovala tak jako v MSIE
display. Pokud v MSIE pouziji .visibility, chova se stejne blbe.

JL.

Odesílatel: Pavel Janoušek <janousek na fonet.cz>

	Ten kod nemam ted cas studovat, zakladni problem je ten, ze v tom kodu z
domlay je mixaz Layeru (NN provenience), kolekce document.all - from MSIE a
DOM metody getElementById - to je dost brutalni zpusob, vubec se nedivim,
ze to, co prezilo tak nejak v MSIE vubec nefunguje jinde, vykaslete se
jednou pro vzdy na nekompatibilni predstavu NetScape ohledne DOMu a
pouzijte DOM level 1 (a pujcte si z DOM level 2 to co nutne potrebujete),
tak jak ho definuje W3C a budete mit v podstate temer jistotu, ze na
browserech starsi jak 2-3 roku uspejete...