zobrazeni pdf souboru

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Úterý Prosinec 2 10:36:37 CET 2003

Preji pekny den,
potrebuji vytvaret na serveru formatovane tisknutelne soubory.
Zvolila jsem nasledujici strategii:
Pomoci php vytvorim soubor v latexu, zpracuji ho programem dvipdf,
vysledny pdf zobrazim v M$ win pomoci acrobat readeru v nejakem
internetovem prohlizeci.

Problem:
Vysledny dokument sice lze pekne vytisknout, ale zobrazeni v Acrobat
readeru v M$ win vypada velmi
osklive.
Na serveru nemame Xka, takze jsem si pdf vzala domu, v RH7.1 mi program
xpdf nic nezobrazil - pouze
2 prazdne stranky, ghostscript mi to zobrazil take osklive.
Zkousela jsem taky dvips a pak ps2pdf13, ale vysledek byl stejny.

Musim se s tim smirit? Existuje nejaka jina cesta?

--
Katerina Bubenickova