zobrazeni pdf souboru

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Prosinec 2 10:41:28 CET 2003

On Tuesday 02 of December 2003 10:36, you wrote:
 Na serveru nemame Xka, takze jsem si pdf vzala domu, v RH7.1 mi program
> xpdf nic nezobrazil - pouze
> 2 prazdne stranky, ghostscript mi to zobrazil take osklive.
> Zkousela jsem taky dvips a pak ps2pdf13, ale vysledek byl stejny.
> Musim se s tim smirit? Existuje nejaka jina cesta?

DD,

 existuje projekt fpdf, ktery umoznuje generovat PDF soubory primo z php (kdyz
uz jste ho zminila). Je to free, na jednodussi pdf by to mohlo stacit.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu