Pripojenie z DOSEMU cez tcp/ip na sambu

Jan Nemsak janko na janko.sk
Úterý Prosinec 2 15:40:27 CET 2003

Cafko
potrebujem si pripojit disk zo samby do dosemu, pretoze lockovanie
tabuliek cez lredir nefunguje tak, aby fungovala aplikacia ktoru
pouzivam (foxpracke uctovnictvo) korektne.
Nepomohlo ani $_full_file_locks z dosemu.conf, so zapnutym fungovala
jedna cas aplikacie tak ako ma, druha nie, s vypnutym to bolo zas
naopak. Lokovanie potrebujem ktoli tomu, ze k DBF na sieti pristupuje
viac klientov na raz, ktory sa na to spoliehaju.

Pustil som sa teda do konfiguracie tcp/ip pod dosemu.
tap driver som dufam rozchodil, teda uz mi to nepise chyby pri starte
dosemu, tak to asi chodi.
Ale teraz neviem vlastne ako v dose rozchodit siet.
To sa pouzije nejake nejaky lanmanager?
Ak ano aky?
Aka sietovka sa nastavi lanmagerovi?
Alebo sa to robi nejako cele inak?