Pripojenie z DOSEMU cez tcp/ip na sambu

Michal Samek spec_list na tony.cz
Čtvrtek Prosinec 4 14:51:21 CET 2003

Imho to nejde. V dobe, kdy jsem to naposledy zkousel, podporoval dosemu
jedine packet-driver a ten zase neumel ani jeden ze 2 klientu,
existujicich pro dos. Lanmanager je jeden z nich. To, co popisujete, se
neuspesne snazim resit uz par let. Kdyby aspon dosemu umel emulovat
nejakou ne2000...

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>