Tradicni valky v linux na linux.cz

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 2 16:03:36 CET 2003

Milan Kerslager wrote:
: On Tue, Dec 02, 2003 at 09:12:16AM +0100, Stepan Roh wrote:
: >
: > Dostal jsem chut udelat nejake statistiky OT a bezobsaznych vlaken, treba
: > na to nekdy najdu cas.
:
: Jenze to neni tak jednoduche. Ten zmineny thread ma 100 prispevku a
: stejne je zajimavy. Dokonce se tam navzajem opravovali i lide, kteri
: tomu rozumi a jen diky Janouskovi se probraly veci, ktere by zde jinak
: nezaznely (cimz nepopiram jeho podivnou zarputilost, se kterou odmita
: rozumne argumenty, nicmene jsem thread cetl peclive).
:
: Takze se obavam (a pisu to uz ponekolikate), ze neni OT jako OT. Tedy
: presneji - pokud nekdo mudruje nad boxerskymi rukavicemi, je to OT na
: 100%, nicmene pokud se resi 64/32 bitu ve 100 prispevcich, nemusi byt OT
: ani jeden.

	Ano, s timto se ztotoznuji. Ten thread jako takovy jiste nebyl
off-topic (dokud se hovorilo o 64-bitovych aplikacich a ne o tom odkud
kdo bere penize).

-Y.

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |