Tradicni valky v linux na linux.cz

Úterý Prosinec 2 13:47:39 CET 2003

On Tue, Dec 02, 2003 at 09:12:16AM +0100, Stepan Roh wrote:

> Stane se jednou, ozvu se, stane se podruhe, potreti, poctvrte, budu to
> ignorovat. Nehodlam zde rozebirat, kdo si zacal a kdo na cem ma nejvetsi
> vinu, ale jak jedna tak druha strana ci nekdo ze sympatizantu se toho
> vzdycky chyti a uz to jede.  Pak to vypada jak v diskuzi Mistral/Chello,
> coz neni lichotive prirovnani.
>
> Dostal jsem chut udelat nejake statistiky OT a bezobsaznych vlaken, treba
> na to nekdy najdu cas.

Jenze to neni tak jednoduche. Ten zmineny thread ma 100 prispevku a
stejne je zajimavy. Dokonce se tam navzajem opravovali i lide, kteri
tomu rozumi a jen diky Janouskovi se probraly veci, ktere by zde jinak
nezaznely (cimz nepopiram jeho podivnou zarputilost, se kterou odmita
rozumne argumenty, nicmene jsem thread cetl peclive).

Takze se obavam (a pisu to uz ponekolikate), ze neni OT jako OT. Tedy
presneji - pokud nekdo mudruje nad boxerskymi rukavicemi, je to OT na
100%, nicmene pokud se resi 64/32 bitu ve 100 prispevcich, nemusi byt OT
ani jeden (i kdyz zrovna Vy budete mit pocit, ze jsou OT vsechny).

Takze ani Vase ctene stiznosti nemusi byt relevantni a naopak mohou byt
pro nekoho zbytecny balast, ktery generujete (misto abyste v duchu
Meta-FAQ poslal privatni mail a drzel v arene zobak).

Neni to tak?

A nebo pouzijte ve svem oblibenem postovnim klientovi kill-thread.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz