Minidistr. NTB 486 na 33 + internet

Phill PhillsKonf na atlas.cz
Úterý Prosinec 2 19:02:03 CET 2003

> Myslim, ze bude este zalezat od velkosti pamate. pod 8MiB to nebude mat
> cenu. Z 8 MiB to bude dost pomale, zo 16MiB mozete vyskakovat.

Pamet je 20MB :-)

> Ja by som vychadzal z distribucie Debian (pretoze sa v nom najlepsie
> vyznam), ale v principe by mala stacit ktorakovlvek starsia distribucia,
> ktora sa da co najviac orezat.

Moc by se mi ale libila nejaka hotova minidistribuce. Nema CDROMku, pouze
disketovku a zapomel jsem napsat ze ten disk ma Becka, proto tam nemam
nainstalovany okna. Prvnich nekolik MB (typuju tak 20-80) je vporadku, proto
hledam neco malyho.
Pokud radite debiana, potreboval bych trosku konkretneji. Pouzivam RedHata a
netusim tedy jak to je u debiana s verzema.

> Pokial ide o co najmenej narorcne aplikacie, asi by som pouzil ako
> okenny manazer evilwm (tusim mi zaberal do 10 kiB) a prehliadac links
> pre X-y.

BTW ted me napada, v dnesni dobe vetsina stranek stejne pouziva alespon
Flash a Javu, tak jestli se nesnazim uplne zbytecne :-(

-Phill