Minidistr. NTB 486 na 33 + internet

Úterý Prosinec 2 19:43:49 CET 2003

On Tue, Dec 02, 2003 at 07:02:03PM +0100, Phill wrote:

> Pamet je 20MB :-)

Tak ste z toho najhorsieho von.

> Moc by se mi ale libila nejaka hotova minidistribuce. Nema CDROMku, pouze
> disketovku a zapomel jsem napsat ze ten disk ma Becka, proto tam nemam
> nainstalovany okna. Prvnich nekolik MB (typuju tak 20-80) je vporadku, proto
> hledam neco malyho.
> Pokud radite debiana, potreboval bych trosku konkretneji. Pouzivam RedHata a
> netusim tedy jak to je u debiana s verzema.

Pouzival som, skor tak zo spasu, na 486-SX 33Mhz so 4 MiB RAM verziu
GNU/Debian 2.1 Slink. Sialene to svapovalo a to som radsej nespustal
X-y. Mal som tam tusim 120 MiB disk. To uz si presne nepamatam.

> BTW ted me napada, v dnesni dobe vetsina stranek stejne pouziva alespon
> Flash a Javu, tak jestli se nesnazim uplne zbytecne :-(

Myslim, ze pokial neozeliete Flash a Javu tak do 80 MiB disku asi
nenatlacite nic. To by ste tam museli dat minimalne Netscape aspon 4.x.
I ked neviem, ci by to splnalo Flash a Javu, ale urcite by to nesplnalo
XHTML a ine nove veci. Na to by uz bolo treba Mozillu a to by ste uz s
urcitostou do 80 MiB aj so systemom asi nenatlacili. Sice existuje aj
Firebird, tak by to mozno bolo mozne, ale s tym vam uz priamo pomoct
neviem.

Mozno, by som sa v tomto pripade asi poobzeral po distibuciach na
vizitkach, ci by namali uz nejako natlaceny vami pozadovany SW. A potom
by som ich preniesol na HDD. Vizitky maju tusim 50 MiB, ak sa nemylim.
Tam to byva vacsinou este komprimovany suborovy system a tak tam toho
daju viac.

Skuste pozriet napriklad http://www.lnx-bbc.org/