!!!!! S-P-A-M !!!!!

Martin Sajda martin.sajda na quick.cz
Úterý Prosinec 2 23:05:52 CET 2003

vazeni pratele

behem dneska (02.12.2003) mi doslo nekolik zprav vypadajicich jako S P A M
odeslanych z konference linux.cz
zajimalo by mne jestli se to deje i vam ostatnim

jedna se o maily od:
sales na press-traders.com
patrika na tiscali.co.uk

znepokojuje mne to zejmena z toho duvodu, ze tyto maily jsou odesilany na
moji adresu martin.sajda na quick.cz, kterou jsem si zridil nedavno a to z
duvodu toho, ze moje minula adresa byla denne zahlcovana desitkami podobnych
emailu a ani muj mail-server jiz nebyl schopen tyto zpravy filtrovat a mazat

pokud je moje "reklamace" opravnena, zadam timto spravce teto konference
jestli je mozne podobnym zalezitostem predejit

pokud je chyba na me strane, tak dekuji za jakoukoliv radu co s tim

diky
martin sajda