!!!!! S-P-A-M !!!!!

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 2 23:09:29 CET 2003

Martin Sajda wrote:
: zajimalo by mne jestli se to deje i vam ostatnim
:
	Lze zjistit napriklad pohledem do archivu.

: znepokojuje mne to zejmena z toho duvodu, ze tyto maily jsou odesilany na
: moji adresu martin.sajda na quick.cz, kterou jsem si zridil nedavno a to z
: duvodu toho, ze moje minula adresa byla denne zahlcovana desitkami podobnych
: emailu a ani muj mail-server jiz nebyl schopen tyto zpravy filtrovat a mazat

	Pak zrejme ani ostatni filtry nebudou schopny spam rozpoznat.

: pokud je moje "reklamace" opravnena, zadam timto spravce teto konference
: jestli je mozne podobnym zalezitostem predejit

	Spravce teto kofnerence se zada na adrese linux-owner na linux.cz
namisto vykrikovani zprav s velkymi pismeny a vykricniky do konference.

	Obecne spamu v konferenci neni mozne spolehlive zabranit
a obcas se stane, ze neco projde. Nejhorsi pripady filtrujeme
SpamAssassinem, ale pokud neco projde, je treba to brat tak ze takovy
je svet a nevykrikovat podivnosti zpet do konference.

: pokud je chyba na me strane, tak dekuji za jakoukoliv radu co s tim
:
	Ctete Meta-FAQ.

-Jan Kasprzak

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |