2.6.0test11 na Debianu - nejede

Milan Kocián milon na wq.cz
Středa Prosinec 3 00:35:32 CET 2003

On Tue, 2003-12-02 at 19:55, Zdenek Materna wrote:
> Dobrý den,
> mám Debian Woody. Kompilace jádra se mi zdaří. Vše je jakoby dobře, jádro
> bootuje, ale Xka už nenaskočí, cvaká v monitoru. Po chvíli to skočí do
> konzole, ale žádný login :-/ Myslím si, že vše v kernelu je správně
> nastaveno, ale... Díky za odpovědi

Dobry den,

pokud mate pure woody/stable, tak vam to IMHO chodit nebude nikdy
poradne, protoze na 2.6 kernel neni pripravena zakladni ifrastruktura.
Tj. ze vam chybi veci, ktere podporuji 2.6 (procps, modutils, urcite
hotplug, atd., + mozna neco okolo X blbne). Seznam potrebnych veci
urcite nekde existuje, na jadro 2.4 take existoval.

Ja osobne jsem zkousel 2.6.0test11 na starsim (asi 1.5 mesice) unstable
debianu a vysledek byl, ze lsmod nevypsal zadne moduly, sitovka byla v
jadre detekovana, ale ifup ji nenahodil, X teda najely. Mozna v novejsim
unstable je to jiz lepsi. Kazdopadne jsem to dal nezkousel, jen jsem se
dival co je v jadre noveho.

Nicmene netvrdim, ze to neni mozne rozjet. Spis by se mel ozvat nekdo,
komu to chodi.

S pozdravem Milan Kocian