2.6.0test11 na Debianu - nejede

Pavel harry_x Palát harry_x na babylon5.cz
Středa Prosinec 3 01:07:59 CET 2003

Zdravim,

> pokud mate pure woody/stable, tak vam to IMHO chodit nebude nikdy
> poradne, protoze na 2.6 kernel neni pripravena zakladni ifrastruktura.
> Tj. ze vam chybi veci, ktere podporuji 2.6 (procps, modutils, urcite
> hotplug, atd., + mozna neco okolo X blbne). Seznam potrebnych veci
> urcite nekde existuje, na jadro 2.4 take existoval.

Na notebooku pouzivam Debian Woody s jadrem 2.6.0-test2 bez vetsich
problemu. AFAIK pouze modutils (presneji, v 2.6.x se jmenuji
module-init-tools) a procutils jsem musel updatovat.

Xko mi jede tez bez problemu (pouzivam verzi 4.3.0, starsi jsem nezkousel,
jelikoz v nich nejsou ovladace pro gfx. kartu, kterou mam na notebooku).

S pozdravem

Pavel Palát

--
Pavel "harry_x" Palát
    harry_x na babylon5.cz

    The only way of finding the limits to the possible is by going beyond them to the impossible
                                                  Arthur C. Clark