ADSL modem ASUS AAM6310EV

jan.navratil na ct.cz jan.navratil na ct.cz
Středa Prosinec 3 13:14:49 CET 2003

Dobry den,

dnes ho jdu kupovat a doufam, ze vsechno pobezi jak ma - pokud vim,
dulezite je, abyste mel na linuxu nainstalovaneho klienta pro protokol
pptp (point to point tuneling protocol) - to vsechny adsl modemy musi
podporovat (protokol) a tak doufam, ze nebude problem. Sam o sobe modem ma
ethernetove rozhrani, takze uz je to imho jen o konfiguraci pptp klienta
(kterym se pripojujete do vpn)

snad se mi to dnes podari rozbehat a doufam, ze moje teorie jsou spravne
;)

Honza