alsa drivery na notebooku

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 3 13:16:45 CET 2003

> nemáte někdo zkušenosti s provozováním alsa driverů na noteboocích?
>
> Mám IBM ThinkPad T20, OSS drivery fungují bez problémů.  Když jsem chtěl
> vyzkoušet alsa drivery, fungují také, ale pouze do suspendu nebo
> hibernaci notebooku. S OSS drivery v tomto případě problémy nejsou.

Jo, nejake takove problemy skutecne existujou. Me se pri instalaci alsa
explicitne zeptala, co se ma pri suspendu delat. Kdyz alsu pred suspendem
vypnete (tj. vyhodite moduly z jadra) a po probuzeni zase nahodite, melo
by vse fungovat.

Cim to je zpusobene netusim.

-- Honza Houstek