2.6.0test11 na Debianu - nejede

Jiří Němec root na underclocking.info
Čtvrtek Prosinec 4 00:01:45 CET 2003

Dne út 2. prosince 2003 21:58 jste napsal(a):

> Kdyz se vykaslete na startovaci X skripty a spustite neco jako
>
> $ XFree86 :0 vt7
>
> tak to nenaskoci?
>
> -- Honza Houstek

Dnes jsem si s tim u něj hrál a problém je asi v tom Cannot open virtual
console. Kdyz jsem nastartoval jen system bez X a skoro bez vseho, tak start
normalne probehl, ale nepustilo se nic kam by se dalo prihlasit.
Myslim, ze jsem mel trochu podobny problem doma na Gentoo, tam jsem se do x
prihlasil, ale program konzole ci xterm havarovaly.
Pravděpodobně bude stačit nastavit neco v jadre, ale uz nevim co. Pripadne
vytvorit na to v /dev odpovidajici "odkazy".
Mimochodem ty X asi nestartujou, protoze ma ps2 mys a /dev/psaux mu tam nejde,
musi system predelat na /dev/input/mice
--
-------
It was your stupid idea major Carter that saved the planet.

Jiří Němec
ICQ: 106927578