2.6.0test11 na Debianu - nejede

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Prosinec 4 07:22:30 CET 2003

Jiří Němec napsal(a):

> Dnes jsem si s tim u něj hrál a problém je asi v tom Cannot open virtual
> console. Kdyz jsem nastartoval jen system bez X a skoro bez vseho, tak start
> normalne probehl, ale nepustilo se nic kam by se dalo prihlasit.
> Myslim, ze jsem mel trochu podobny problem doma na Gentoo, tam jsem se do x
> prihlasil, ale program konzole ci xterm havarovaly.
> Pravděpodobně bude stačit nastavit neco v jadre, ale uz nevim co. Pripadne
> vytvorit na to v /dev odpovidajici "odkazy".
> Mimochodem ty X asi nestartujou, protoze ma ps2 mys a /dev/psaux mu tam nejde,
> musi system predelat na /dev/input/mice

No já (testing) jsem byl úspěšnější. jádro běží, do konzole se
přihlásím. Ale mám gr.kartu on nvidie a ovladače pro 2.6 ještě nejsou. A
  ovladač pro síťovku mi také nejde přeložit (bcm4400). Takže funkční
jádro mě sice potěšilo, ale bez grafiky a síťovky je mi na nic...

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz