wacom a sym53c416

paolo.d na dopita.net paolo.d na dopita.net
Čtvrtek Prosinec 4 23:30:07 CET 2003

Preji hezky den,

mam par lamich dotazu. Potrebuji rozjet dve veci, a sice Wacom Graphire
II a SCSI kartu sym53c416 (mam pres ni externi SCSI zipku). Zacnu u toho
druheho, snad jednodusiho. Kdyz dam modprobe sym 53c416, tak se zipka
rozjede a vetsinou jsou prenosy (95 - 99%) v poradku. Zbytek pripada na
zamrznuti systemu (nejcasteji pri pouziti Krusadera)(tlacitko reset),
nebo nesmyslne prenosy. Radeji prenasim v zip formatu, abych pri
rozzipovani vedel, ze je prenos v poradku a neprenasi se blbosti. Zkusil
jsem dle informaci z abclinuxu.cz upravit modules.conf, ale neuspesne,
respektive to nic nedela. Je tam informace, ze by mohl byt problem v
jadre. Je pravda, ze v predchozim (Mdk9.1-2.4.21) to jelo v pohode. Uz
jsem si kvuli prenosum koupil Flashkartu, tak me to az tak neboli a
navic si kvuli tomu (a i dalsimu problemu) stale drzim i na kousku disku
Mrkvosoft.
Druhy problem je s tabletem, viz subjekt. Ovladace linuxwacom-0.4.1 jsem
stahl i nainstaloval (mam i 0.5.2beta, ale  to jsem nezkousel). Rekl
bych, ze mi chybi nejaky posledni krok, ale netusim jaky. Kdyz tak
prosim soukrome, at mi tu nenadavaji. Prece nejaky linuxak pouziva tento HW.

Dekuji

(Pokud toto ctete podruhy, tak se omlouvam, ale nejak mi nejde odeslat
prvni prispevek do jkonference)

--
Paolo D.
Prostejov, CZ