Pripojenie z DOSEMU cez tcp/ip na sambu

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pátek Prosinec 5 10:05:27 CET 2003

V Čt, 04. 12. 2003 v 20.30, Jaroslav Lukesh napsal:

> IMHO to jde a uz jsem to nekolikrat posilal do archivu.
>
> Sem se teda nakvaknul jak nectete archiv, ale prozradim vam kouzlo:

:) ted jsem se zase nakvaknul ja. Kdybyste si to poradne precetl, tak
vite, ze puvodnimu tazateli jde prave o to, jak to udelat jinak, nez
lredirem. Tj. je-li mozne pouziti nativniho klienta pro dos.  Protoze
jak spravne pise pri lrediru jeste k tomu mountnuteho samba disku
nefunguje spousta veci kolem zamykani. Takze klidek :)

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>