OT: Potize s registratorem

MARTIN KALENDA martin na kalenda.cz
Pátek Prosinec 5 13:18:55 CET 2003

Dobry den,
rad bych uvedl veci na pravou miru:

1. Vas problem se netyka .cz domen nema tedy s registraci domen na
media4web.cz zadnou souvislost.

2. pouzil-li bych vsemi neoblibeny citat "to neni chyba - to je vlastnost!"
tak bych rad zde zucastnene uvedl do problemu protoze nevysvetleni problemu
poskozuje nazev spolecnosti Media4web, s.r.o (nevlastnim ji, pouze v ni
pracuji)

 Vas problem se netyka zmeny dns jak se tady snazite prezentovat ale chtel
jste prehodit poradni NS v listingu na whois serverech. Nacez jste dostal
odpoved ze toto neni mozne. S tim nejde nic delat zadnou tuto kosmetickou
operaci vam nikdo neprovede. V .com sou vsechny NS v zaznamu stejne vyznamne
proste je to ns1,ns2 ...

tedy pro priste bych vam doporucil:

1. provest zmenu dns na jine a pak zase zpet ve vasem poradni

2. zdrzet se komentaru ohledne mesicni lhuty, predevcirem jste poslal dotaz
proc se zmena neprovedla (provedla ale vypis zustal porad stejny) a vcera
odpoved. jelikoz se neslusi zverejnovat detaily soukrome korespondence je to
tak. Dnes Vam lide z media4web.com napsali postup (viz bod c.1 meho
doporuceni) ze vam s tim pomuzou.

3. neposkozovat jmeno cizi spolecnosti pokud si nejste opravdu jist ze je
chyba jinde nez u vas.

timto bych poprosil cely OT thread uzavrit neb slo o nedorozumeni a zadny
argument pro/proti nema smysl. pozadavek pana stejskala byl z hlediska
Verisign Inc. neproveditelny a presto jiste bude nalezeno reseni tohoto
provlemu.

vsem se omlouvam za OT nicmene mi to pripada ucinnejsi a jednodussi reseni,
nez situaci vyhrocovat prestoze neopodstatnene poskozuje jmeno M4W -
vysvetlit zde jednim mailem v konferenci.

s pranim pekneho dne

Martin Kalenda