nenastaruji Xwindow - neopravneny pristup do pameti SIGSEGV

michal.nehasil na aliatel.cz michal.nehasil na aliatel.cz
Pátek Prosinec 5 13:27:23 CET 2003

problem mam vyresen.
Udelal jsem lowlevel format disku a oba systemy (winxp a linux) nainstaloval tak, ze linuxovske partisny jsou fyzicky pred windowsovskou (predtim to bylo obracene). Jestli pomohl ten lowlevel format nebo to ze linux je na jine casti disku, to nevim.
kazdopadne mam od SIGSEGV klid.
Diky michal n.