spustenie skriptu na DHCP-serveri pri prihlaseni stanice

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Prosinec 5 15:29:44 CET 2003

Slíbil jsem poslal skriptík pro zpracování /var/lib/dhcpd/dhcpd.leases.
Je vystavený na

        http://foto.koren.cz/ruzne/linux/dyndns.py

  Používám ho pro generování DNS konfigurace pro DJBDNS. Po spuštění
načte dhcpd.leases, zparsuje ho a vypíše

   Je k němu ještě potřeba nějak rozumně hlídat změny
v /var/lib/dhcpd.leases (to dělám pomocí jiného skriptíku, který
co pět sekund kontroluje m_time u dotyčného
/var/lib/dhcpd/dhcpd.leases).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>