HW pro RH9

Pátek Prosinec 5 22:55:28 CET 2003

On Fri, Dec 05, 2003 at 07:27:11PM +0100, Hořický Martin wrote:
> Zdravim,
> mate nekdo prosim zkusenosti s MSI 865NEO2-FISR,ci 875NE2-FISR deskou
> a spoustenim sata raid 1 na promise radici.  Diky Martin Horicky

SATA od Promise je spatne. Posilal jsem sem uz URL na nejaky free
driver a myslim, ze to pozdeji nekdo doplnil (ale v mailech to odlozene
nemam):

http://www.busybox.net/pdc-ultra-1.00.0.10.tgz

Mam slaby pocit, ze 2.6.0 by mela byt v tomto ohledu lepsi (s libata
knihovnou od Garzika, ale nevim to jiste):

ftp://ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/people/jgarzik/patchkits/

Promise ma binarni ovladace jen pro nejake verze jadra na jejich Webu,
nicmene jsem na jejich vykonnost slysel (drive) stiznosti.

Takze doporucit se da bud VIA nebo Intel PIIX/ICH.

BTW:

It is not a raid board ... it is a raid lie
                  -- Andre Hedrick in linux-kernel about Promise RAID

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz