Nefunguje sit

Simon Brandejs simon na cesa.cz
Neděle Prosinec 7 10:08:30 CET 2003

> nevim jestli je to relevantni rada ... ale takhle se mi chovala sitovka
> jedna ze dvou intel epro 1000, v jednom dvouprocesorovem stroji ... problem byl v sdileni IRQ nekolika
> zarizenima (zvukovka,Epro 1000,TVtuner,usb na irq 11)
> pritom treba ted mam taky na notyyysku sdileny irq Realtec..USB a ok
>              84768   1 [pegasus hid usb-uhci]
> zkuste disablovat vsechno krome videa ....
> mozna taky zkusit misto mii 8139too
> .... hodne uspechu -))

jeste me napadlo .... ta sitovka dokazala posiilat
.... treba ping z nii vylezl ... a na drate byl videt ...
,ale nedokazala prijimat ... tcpdump <TICHO> ...
i kdyz TCPDUMP-jinej stroj vedle ukazoval ze se na drate
potuluje spousta vysoce organizovanejch elektronuuu

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity
   		  a nekdy je nejlepczi troska grogu -)