Nefunguje sit

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Neděle Prosinec 7 10:55:11 CET 2003

On Sun, 7 Dec 2003 arpanet na post.cz wrote:

> zkuste disablovat vsechno krome videa ....

Vsechno je povypinane, sitovka ma jen sama pro sebe irq 11.

> mozna taky zkusit misto mii 8139too .... hodne uspechu -))

Nechapu. Na mii modul 8139too zavisi a pro toho realteca nemuzu nic jineho
pouzit.

Jinak pokud jsem to pozoroval dobre, tak ven po tom dratu nevyleze opravdu
nic, kdyz dam napr. ping ven a pustim si tcpdump lokalne, vidim odchozi
arp who-has, ale na opacne strane dratu je ticho.

-- Honza Houstek