Nefunguje sit

arpanet na post.cz arpanet na post.cz
Neděle Prosinec 7 11:17:56 CET 2003

On Sun, 7 Dec 2003 10:55:11 +0100 (CET)
"Honza Houstek" <houstek-lists na utf.mff.cuni.cz> wrote:

> Vsechno je povypinane, sitovka ma jen sama pro sebe irq 11.

> Nechapu. Na mii modul 8139too zavisi a pro toho realteca nemuzu nic jineho
> pouzit.
>
> Jinak pokud jsem to pozoroval dobre, tak ven po tom dratu nevyleze opravdu
> nic, kdyz dam napr. ping ven a pustim si tcpdump lokalne, vidim odchozi
> arp who-has, ale na opacne strane dratu je ticho.

jo 8139too je na mii zavislej ... koukal jsem na realteka a
mluvilo se o dvou modulech ... vedle .....
 8139cp ... treba ... neviim ...

zkuste cross-kabel s druhou masinou a podivat se jestli ona neco vidiii... a pokud neco posilaa tak jestli vidii ten realtec...

jinak nemaam naapad ...
kam to je zapojenyyy ...tim krizenym kabelem vyloucite zbytek siite...
switch ... atd ... ale to uz jste asi zkousel jestli na tom samyyym
uplinku jede jinej stroj ....

ethtool eth0 ... pise ze je link ... ledka sviitii ?
co ja viim ... nejak mi dochazej napady ...

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity
   		  a nekdy je nejlepczi uzenyyy -)