init: respawning: "tty1" too fast: quenching entry

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Prosinec 7 20:04:47 CET 2003

On Sun, Dec 07, 2003 at 01:06:13PM +0100, VojBarZ wrote:
> Zdravim,
>
> tak tuto hlasku:
> init: respawning: "tty1" too fast: quenching entry
> mi to hlasi pro vsechny terminaly

Hledal bych chybu v /etc/inittab, konkretne v radku

1:2345:respawn:/sbin/getty tty1 --noclear
Kdyz jako /sbin/getty date treba /sbin/ls, tak se bude ls tak rychle
ukoncovat, ze to zacne rvat: respawning too fast. Protoze se moc rychle
ukonci a system by nedelal nic jineho nez znovu spoustel program za
posledni dvojteckou.

> Na jinem pc (amd k6-2 550) mi terminaly nabehnout v poradku.
> Pc na kterem mi to hlasi je P200MHz, distro: SourceMage 7.1

Poslete co tam mate uvedeno, nebo zkuste tty1 zakomentovat. Co to
udelalo?

Hezky vecer,
-- Dalibor Straka