lirc,modem,scorched3d-mandrake 9.2

Patrik Skovajsa cracken na szm.sk
Neděle Prosinec 7 17:42:39 CET 2003

Zdravim vsetkych,
vlastnim jednoduchy ir primac zalozeny na SFH-506 ako ovladaci program
sluzi Lirc. Problem je v tom ze po prechode na Mandrake 9.2 mi lirc
vypisuje chyby pri instalacii. Lirc zo spominanym ovladacom som dlho
pouzival v Mandrake 9.0. Pouzivam multimedia kernel z cotribu.

Dalej sa chcem opytat ci niekto rozbehal modem s chipsetom Conexant na
spominanom jadre. Pripadne z jakymi volbami ho mam rekompilovat, aby mi
tam fungovali starsie drivre z linuxantu, ktore boli este uplne free. Uz
som to skusal, vsetko som nechal tak jak je, len som dal premtible ci co
kernel na no, ako je v manuali drivrov. No dosiahol som len zaporneho
vysledku. Tento modem som takisto dlho pouzival v Mandrake 9.0 a 8.2.

Este jedna otazka: Stiahol som si z contribu scorched3d + potrebne
kniznice. Hra spusti len svoje menu a potom na konzoplu vypise

Display : ERROR: Failed to set the display mode

DAKUJEM ZA AKUKOLVEK ODPOVED

S pozdravom Cracki