Nefunguje sit

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Neděle Prosinec 7 20:48:21 CET 2003

> jo 8139too je na mii zavislej ... koukal jsem na realteka a mluvilo se o
> dvou modulech ... vedle ..... 8139cp ... treba ... neviim ...

8139cp je pro chip 8139C+, ktery tam nemam.

> zkuste cross-kabel s druhou masinou a podivat se jestli ona neco
> vidiii... a pokud neco posilaa tak jestli vidii ten realtec...

V siti problem neni. Proste z te sitovky ani do ni pakety nelezou.

> ethtool eth0 ... pise ze je link ... ledka sviitii ? co ja viim ...
> nejak mi dochazej napady ...

ethtool (resp. mii-tool) vypise link, dokonce funguje autonegotiation
(spravne), ledka sviti

Ale asi to bude opravdu nejaky HW problem, neb ted jsem zjistil, ze
identicka deska funguje bez problemu.

-- Honza Houstek