Nefunguje sit

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Neděle Prosinec 7 22:26:17 CET 2003

On Sun, Dec 07, 2003 at 08:48:21PM +0100, Honza Houstek wrote:
> ethtool (resp. mii-tool) vypise link, dokonce funguje autonegotiation
> (spravne), ledka sviti
>
> Ale asi to bude opravdu nejaky HW problem, neb ted jsem zjistil, ze
> identicka deska funguje bez problemu.
Raz som mal presne tuto istu situaciu, (sis900 onboard sietovka), tvarila sa
ze funguje ale nefungovala, ani pod WXP ani pod Knoppixom, pricom taku istu
dosku som mal v inom pocitaci a tam sla bezchybne. Chyba bola v doske.

> -- Honza Houstek
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.