lirc,modem,scorched3d-mandrake 9.2 (fwd)

Vit Herman dragon na penguin.cz
Neděle Prosinec 7 23:00:17 CET 2003

> Dalej sa chcem opytat ci niekto rozbehal modem s chipsetom Conexant na
> spominanom jadre. Pripadne z jakymi volbami ho mam rekompilovat, aby mi
> tam fungovali starsie drivre z linuxantu, ktore boli este uplne free. Uz
> som to skusal, vsetko som nechal tak jak je, len som dal premtible ci co
> kernel na no, ako je v manuali drivrov. No dosiahol som len zaporneho
> vysledku. Tento modem som takisto dlho pouzival v Mandrake 9.0 a 8.2.

Jaky jadro ma Mandrake 9.2 nevim ale s vanilla 2.4.20,21 i 22 mi tenhle
driver chodi bez zaskobrtnuti. Takze asi otestovat jadro z kernel.org,
pokud to je v Mandrake vubec mozny. Pouzivam Slackware a tam problem neni.
Jinak temhle driverum stejne zvoni umiracek jelikoz s 2.6.jadry nejdou
kompilovat. Teda pokud nekdo nenapise wrapper, ale tady si nejsem jistej
licencovanim :(((

V.H.
dragon na penguin.cz