ACPI

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Pondělí Prosinec 8 10:16:07 CET 2003

Zdravim,
mam nainstalovany linux verze 2.4.23 na Trustix-u verze 2.0. Muj problem
spociva v tom, ze  kazdy vikend, kdyz neni zadny provoz na tomto
serveru, tak server se vypne(v pondeli po prichodu server je vyply a
blika power dioda).Po precteni manualu k zakladni desce(ASUS CUSL2), je
tento server ve sleep modu.V biosu v sekci "Power Management" je vse
vyple. V konfiguraci lila jsem zadal tyto parametry : "noapm noacpi
pci=noacpi acpi=off", pro vypnuti acpi rezimu. Porad vznika stejny
problem. Zkousel jsem i upgradovat bios, ale zadny efekt.K serveru je
pripojena UPS-ka i pres serial kabel, ale ta nedetekuje zadny problem v
siti.
V logach neni zadna zminka o nejakem shutdown ci necem podobnem.
Nevite kde hledat problem. Jak se da v linuxu dat do sleep modu?Nemuze
to byt nejaky externi zasah?
Dik za kazde nakopnuti.